Va place noua tema a blogului?

Later edit: Cu ajutorul lui Vacitim am reusit sa repun blogrollul in functiune. De azi blogul are o noua tema si un nou antet. Am considerat ca este timpul pentru o schimbare deoarece aveam tema precedenta inca de la deschiderea blogului, adica din septembrie 2009. 😦 Ce parere aveti? Va place noul aspect al blogului? Sau cel vechi se potrivea mai bine?

Am incercat sa-mi schimb tema, mi-am pierdut blogrollul, am revenit la vechea tema, dar am descoperit ca nici aici nu-l mai am. Cine ma poate ajuta sa-l postez iar pe pagina principala?

Multumiri anticipate! 🙂

198 responses to “Va place noua tema a blogului?

  1. Nice, cauta-l la aspect, teme si acolo printre widgeturi. Ti s-a pastrat, dar probabil este inactiv. Sau la legaturi, tot ca widget e nevoie sa selectezi sa iti apara toate! Oricum, cheia acolo este.

  2. Mie blogrollul imi apare ca widget la legaturi. Intri pe el, dai editare, alegi de sus ce legaturi sa iti apara, apoi mai jos selectezi unde (sidebar, etc) si apoi selectezi salveaza widget.

  3. Bravo! Vad ca a aparut 🙂

  4. Stai asa, ca am schimbat iar tema si iar a disparut! :(((

  5. Nu schimba din nou tema, dar fa acelasi lucru pe care -ai facut ca sa il pui din nou pe sidebar!

  6. Gata!!! Ce parere ai? Iti place noua tema?

  7. Frumos! 🙂 E mai aerisita, e chiar mai primitoare decat cealalta.
    Ma bucur mult ca ai reusit sa o schimbi, cred ca iti doreai asta de ceva vreme!
    Felicitari pt schimbari, Nice! :)) Vad ca ne-am luat la revedere de la S.I.N. For now 😀

    • Da, imi doream, dar nu stiam cum sa adaug blogrollul si asta ma tinea in loc. Merci mult de tot pentr ajutor, o sa schimb acum titlul „articolului”. Ce zici de noul antet? 🙂 E Doelan, un pitoresc port francez la Oceanul Atalntic. 🙂

  8. Nu ai pt ce! Ma bucur ca te-am putut ajuta! 🙂

    Ma intrebi de antet? Ce sa zic, de mult nu ma mai indragostisem…..:D
    E superba imaginea, cu adevarat idilica!

    • Si pentru mine a fost dragoste la prima vedere(imaginea cu portul), uita-te la tine pe blog te rog!

      • Am vazut, am mess-ul deschis si sunt anuntat imediat. Merci pt ca mi-ai gasit un loc in postare. Nu era nevoie. 🙂

        Si, pt ca tot a venit vorba de antete si de porturi si mari, pietrele care se vad pe bloggul meu sunt de la Cabo da Roca, Sintra-Portugalia, cel mai vestic punct al Europei. E un fragment dintr-o poza facuta de mine 😀

      • Ai fost in Portugalia? 😯 Pffff, e superb, in primavara merg si eu acolo. 🙂
        Cred ca acea regiune de care spui tu este una din cele mai spectaculoase din Europa. Este exact pe gustul meu. 🙂

      • E f frumos, intr-adevar! Vei avea ce vedea! Insa, Portugalia sta in umbra Spaniei pt ca stau foarte prost cu finantele si nici macar Lisabona nu mai are stralucirea de acum cativa ani 😦
        Insa, e un taram unde natura merita energia irosita. O sa iti trimit de pe picasa cateva poze facute de mine-eu am fost acolo la un congres si fiind cu delegatie de serviciu nu m vazut decat Sintra si Lisabona.

      • Adresa mea de mail o gasesti la „despre mine”. Dar eu iti propun sa faci si un articol pe aceasta tema, cu pozele de rigoare, evident.
        Off-topic
        Elvetienii ataca in valuri si rateaza ocazie dupa ocazie. 😦

      • Deja am trimis! Stiu de adresa 😀
        Multam pt idee 🙂
        Ma uit si la meci! Lasa, Nice, batem cu 1-o. Sperrrrr……..:)

  9. Pingback: Va place noua tema a blogului? - Ziarul toateBlogurile.ro

  10. Vacitim: merci mult, verific dupa meci. 🙂 Esti suuuuper optimist, ma uimesti! 😛

    • Placerea e a mea! Sper sa te uimesc si mai mult si chiar sa batem :))

    • p.s.: bine ca ne-am calificat! am imbatranit cu 2 ani la meciul asta :))

    • Parerea mea este ca penalty-urile erau forma cea mai justa de a rezolva dubla mansa. In primul meci noi i-am dominat cum ne-au dominat ei acum.
      Ei nu au jucat bine, noi am jucat mult prea prost. Dar, tin sa te incurajez. Nu am jucat mai prost ca anul trecut. Pur si simplu, acum jucatorii au fost obositi dupa seria de meciuri de pana acum. Nu au avut energie sa joace mai rapid!

    • Eu cred ca echipa asta va juca in primavara europeana. Da, tu ai dreptate! Dar viata te invata sa crezi si sa lupti. fiecare batalie castigata te intareste si iti arata cat mai ai de muncit pentru a reusi. Azi am invins greu, maine vom invinge poate mai greu…pana cand vom invinge la pas in finala 🙂
      Trebuie vazut potentialul si nu momentul! Ai incredere 🙂

    • Vom castiga, o sa vezi! Daca nu crezi in ei, crede-ma pe mine 😀

    • Multumesc pentru incredere 🙂

      Noapte buna, Nice!

  11. Mie-mi place. 🙂

  12. Esti stelista Nice ? :>

    • Da, nu-ti aduci aminte? Am mai discutat noi pe tema asta, mai demult, e drept. Tu esti suporter al Universitatii. 🙂 😛
      Dar nu mi-ai spus parerea despre tema, ca de obicei tu remarcai schimbarile de peisaj. Sau te abtii pentru ca nu ti-a placut? Am vazut ca cineva a votat NU. Ai fost tu? 😦

      • Am zis ca’s simpatizant Steaua si U.
        Apropo.. am cazut foarte naspa in grupa 😆 si suntem foarte aproape sa scapam locul direct in CL. Intram iar in celebra mediocritate (big). Poate d-asta sunt doar simpatizant;)) si nu suporter INFOCAT.

        Da.. eu am dat :”> In special din cauza faptului > prea mult white. Mi se pare mult prea simplu.. aduce a blogspot si ala nu-mi place la aspect.

      • Da, este mult alb pentru ca asa am vrut eu(lui Adriano ii place, zice ca exprima puritate :)) ), nu suport alte culori pentru tema, poate doar ceva extrem de pal, un roz, bej sau bleu. Si cea veche era tot alba.
        Nici eu nu suport blogspot, dar trebuie sa recunosc ca au teme mai faine decat wordpress. Si asta chiar nu seamana deloc cu temele lor. 😦 Pana apare ceva mai bun raman la ea.

  13. exprima puritate si iti induce asa o stare speciala. esti stelista? raspunde-i omului :)) ps. habar n-am de ce apare ca spam..cert e ca ti-am vazut commentul. oricum, blogul nostru e foarte strange dpdv tehnic :)) iti recomand cel de sport (http://onyewu.blogspot.com/)

    • Tema asta exprima puritate? 🙂 🙂 Sau poza cu portul francez din antet? 🙂
      Pai daca induce o stare speciala inseamna ca vei veni mai des pe la mine. 😛
      Am luat aminte de recomandarea ta, celalalt blog nu ma place deloc. 😦

  14. Mie imi place, mi se pare simpatica noua tema 🙂

  15. e momoasă noua temă!
    Văzusem problema ta, dar eram pe fugă și n-am avut timp să te ajut. Îmi cer scuze. Mă bucur că ai rezolvat!

  16. Pingback: Și-a făcut bine temele « Ada Pavel's Blog

  17. da, un da hotarit! o prefer pe asta! ceva mai special la tema veche era partea din pagina ocupata de text – destul de generoasa. ceea ce poate fi avantajos pentru posturile mai lungi.

    • Da, acum am realizat si eu acest neajuns si sunt destul de neplacut surprinsa. Dar ce spirit de observatie ai! 😛 Dupa cum prea bine stii, in orice exista avantaje si dezavantaje, nici chiar temele nu sunt perfecte! 😦 😛
      Multumesc pentru exprimarea parerii!

  18. Si mie imi place:D:D:D

  19. Imi place noua tema. Coraline, nu?
    Remarc ca si tu ai o preferinta pentru temele cu fond alb, ceea ce ma bucura.
    Si eu le prefer, de altfel cele 3 sau 4 teme pe care le-am avut si eu pe blog de-a lungul timpului, au inclus aceasta culoare, care mi se pare foarte potrivita pentru o buna citire a unui blog.

    • Da, Coraline, incep sa-i remarc dezavantajele si asta ma face sa regret deja vechea mea tema. Acolo spatiul pentru comentarii era mult mai generos, aici totul pare inghesuit. Hm!
      Ador albul, nuantele deschise in general, nu suport blogurile pe fond negru, nu pot sa stau acolo mai mult de 2 sec, zici ca intru in mormant. 😦 Imi transmit o senazatie neplacuta, pacat ca sunt omeni care scriu bine, dar tema ma indeparteaza de blogul lor.

  20. Brusc.. mi s-a facut un mare chef de balaceala =)) mai ales ca afara e foarte cald 🙂

  21. Eu ma obisnuisem.. pentru cateva minute :lol:.. acum iar e white 🙂

  22. Nu-mi place 😦 tot balaceala era mai buna 😀

  23. Ok.. o sa stau cu refresh:))

  24. Prea multe patratele.. si nu se vede prea bine ce se scrie.. in zona insulei.

  25. Nu-mi place faza cu mai multe poze de acelasi fel :(.. Nu poti schimba asta ?..

  26. Comparativ cu celalalte.. ACTUALA e mai ok 😀

  27. Cum n-am avut blog niciodata nu stiu sa-ti zic exact ce sa faci.. daca era un simplu site era altceva. Mna.. asteapta pe cineva.. as in wordpress 😀

  28. Poate stie Vacitim 😀

  29. Mie-mi place ce vad acum 😆 E colorat :> nu mai e doar alb :> mi-e drag sa dau scroll =))

    • Da Lusio, dar tu ai dreptate, e neplacuta delimitarea dintre poze. Pe mine una ma deranjeaza. Insa e tare simpatica ideea de „A dreamy world”. Poate se gaseste cineva care sa ma ajute cu un sfat.

  30. Ai încercat o singură culoare, Nice ? Să pui background o singură culoare ? Sau vrei musai o poză ? 🙂 Asta e superbă, doar că, după părerea mea, vine puțin în contrast cu poza din header.

    • Da, am incercat sa pun background o singura culoare, dar nu m-am descurcat, ce am gasit erau destul de tipatoare si oricum nu se activau. Cum trebuie sa procedez? Mi-ar placea totusi o poza, stai sa pun blue water sa vedem.

  31. Dreamy merge si ea.. dar dupa ce se rezolva delimitarea asta.

  32. Sa fiu sincer, mie nu. E prea tipatoare si face textul mai putin lizibil.

  33. Ori intru eu la spam, ori nu știu ce se întâmplă … 🙂 Ți-am scris de acum câteva minute, Nice, pentru că aș putea încerca să te-ajut, și eu m-am confruntat cu problema asta pe noul proiect de blog ..

    • Da, din pacate intri la moderare, desi nu e activata. Unele nick-uri intra automat la moderare, nu-mi pot explica de ce. Si Danny pateste la fel, si DianaEmma. 😦
      Uneori intru si eu, ca de ex acum. :))

  34. „Un echipament de scubadiving ne mai trebuie cand intram pe blog.” – 😆

    cum e aici iti place: http://grapefruits.wordpress.com/ ?

  35. Tot nu mi-ai răspuns la întrebare. Ai încercat să pui o singură culoare pentru fundal, să vezi cum e ?

  36. Alb ? La grape e plin de flori..

  37. Of, vezi … abia acum am văzut răspunsul tău. Deci comentariul anterior nu se pune. 🙂 Eu n-am văzut blue water.

  38. Hmmm … crezi că ai putea găsi altă poză cu apa ? De exemplu ceva așa ți-ar plăcea ? http://www.worldbehind.com/Images/Backgrounds/BlueWater1600x1200.jpg

  39. Fii atentă … dacă dorești să nu se repete imaginea, uploadezi, deci, o poză din PC și bifezi Center, No Repeat și Fixed mai jos. 🙂

    • Da, eu nu vad decat pe margini acel fundal verde, insignifiant oricum, in rest, pe tot ecranul imi apare culoarea alb, totul este scris pe alb, nimic pe verde.

  40. Da, și eu văd poza cu flori la Grapefruits. Poate depinde și de browser, știu eu ? http://www.redlipsdesign.com/images/wallpaper/bluewater-wd.jpg Am mai găsit asta ce părea mai ok … trebuie, însă, să încerci mai multe ca să vezi cum se potrivește. Eu trebuie să plec acum, din păcate, dar sper că te vei descurca. 🙂

  41. Lusio, ce zici, pe care o las, pe asta cu cerul sau pe cea cu rainbows?

  42. Eu vad una cu nisip acum 😕

  43. Too small..

  44. Pot citi acum.. dar e micuta poza.. mna.. mai fa un post cu poll 😆 si te decizi de tot.

  45. Vezi ca am un asa ceva:

    Lusio | august 28, 2010 la 2:49 pm | Răspunde
    Comentariul tău e în așteptare.

    Micuta.. atunci e din cauza monitorului meu 😆 23 de inch 😀

    • L-am incercat pe cel propus de tine, care imi placea f. mult. Mi-a scris asta:
      Tipul de fișier nu corespunde cu setările de securitate. Încearcă altul.
      😦

  46. Ce sa zic , mai ales ca nu se distinge ceea ce e scris …trebuie sa folosesti scroll sa duci scrisul intr-o zona unde se poate citi . O poza e o simpla poza , oricat de frumoasa ar fi . te uiti la ea si gata . Nu inteleg de ce trebuie sa distragi atentia de la scris ? Ai citit vreo carte unde paginile sunt temuite cu poze peste care e tiparit scrisul ? Dar , depinde de tine ce ai de gand cu blogul..Daca tu crezi ca anumite poze ajuta articolele pe care le scrii , e ok. O idee , o atmosfera trebuie sugerate , nu date ca atare , si cred ca prin scris…Repet , depinde de tine ce vrei . Daca ce se vede pe blog ai vrut , ai obtinut .
    O sa ma pronunt atunci cand voi vedea o schimbare a stilului de a scrie , a atitudinii sau a continutului de idei din articole.., adica , o sa ma pronunt cand are loc schimbarea… 🙂
    Mi-am spus parerea , daca ea conteaza si sper sa o consideri o simpla parere sincera . Spor cu noua tema !

  47. O fi din cauza ca e poza prea big 😕 Incearca un resize..

  48. Am pus 2 poze.. care ti-a placut mult ? 1 sau 2 ?

  49. In timp ce scriam am vazut ca s-a revenit la normal…! Comentariul meu de mai sus e cam inutil ? Vom vedea… 🙂

  50. Pai acum schimbasi poza.. fac la asta ?
    Actuala nu-mi place.. prea girli si nu vad scrisul (prea) bine.

  51. Asta cu apa se vede mai bine 🙂

  52. Si acum e doar alb 😆

  53. Asta cu florile nu.. dar fata de cea de dinainte.. se vede mai mult.

    Ai zis ca ai monitor de 19.. si speri la altul.. dc ? vrei altul mai big sau ce ?.. daca il schimbi cu unu mai big.. ai sa vezi tot ca mine;))

  54. Gata!.. ai obtinut full screen for everybody 😆

  55. Dap.. ToT ecranul..

  56. Asta merge :D.. si poti citi bine.

  57. Da cum facusi sa fie full screen (pt orice monitor) ?

  58. Nu i-am facut nimic deosebit, probabil ca asa e imaginea. Am gasit-o acum 2 minute pe net in timp ce vorbeam cu tine. Merci mult de ajutor. 🙂

  59. Scorul , cand comentez , este 77%-like , 23% don’t . Ce faci cand 77% iti spun ca le place noua tema ? O lasi ? Treci la cea veche ? Dar cand 23% iti spun contrariul , treci la vechea tema ? O sa spui ca o lasi asa pentru ca oricum vroiai o schimbare ?
    Eu zic ( oricum n-are importanta ce spun eu ) ca vine iarna , dupa iarna vine alt anotimp…apoi altul…
    Oricum mai trebuiau cam trei click-uri pe zoom in sa intre-n tot ecranul..

  60. Acum , fantastic , dupa ce a aparut comentariul meu , s-a schimbat tema ! !
    Scriu pe o tema , se publica pe alta . Asa , da ! Veselie . O sa comentez in draci , cand s-o publica se schimba tema ? ? 🙂
    Sa vedem :

  61. 😦 Nu s-a schimbat tema , au ramas tot margarete pe roz…Eh , asta e ! 🙂

  62. Ba da , ba da ! ! ! 🙂 S-a schimbat tema ! !(serios!) …adica…nu mai tema , totul e alb ca inainte…Ha , interesant !
    Mai scriu , mai scriu..

  63. Da , e ca inainte , dar cand trimit si comentariul acesta poate se schimba…
    Trimite-odata ! !

  64. 😦 , nu s-a mai schimbat nimic…!

  65. Lusio, pe asta o las.

  66. E buna 🙂 Ma pot obisnui 🙂

  67. O zi de munca la siteul asta.. chiar pui suflet;))

  68. Sa stii ceva din start.. Nu-i poti multumi PE TOTI ;).. niciodata.

    Unii trebuie sa inghita schimbarea si atat.. dupa o saptamana, 2, multi vor face liniste 🙂

    • :))) Ai dreptate, insa nu-mi place sa dezamagesc oamenii. Oricum, tu stii acum cat de schimbatoare sunt eu, si nu doar cu temele, avatarele sau fundalurile ci si in general, asa ca…nu stiu cat va rezista. Mi-am facut stoc. 😆

  69. M-ai intrebat de Klausen.. here’s your answer:

    „am tinut doar cu Steaua. Dupa ce a venit Becali mi s-a facut scarba … n-am mai vazut meciuri din liga noastar (in direct) de pe vremea cand juca florentin Dumitru …
    acum, din Romania nu tin cu nimeni. ma obosesc astia enorm cand imi dau meciurile noastre in UCL … deh. nu prea’s patriot …”

    • Da…ma asteptam la raspunsul asta, jiji se incapataneaza sa distruga Steaua si, culmea, presa, mass media in general il incurajeaza, iar noi, suporterii, asistam neputinciosi la dezastru, dragostea pentru echipa diminuandu-se pe zi ce trece.

  70. Ce sa facem mai Nice.. daca nu avem si noi cateva miliarde de heuro in cont 😆

  71. Asta e soarta tuturor cluburilor de pe lume.. toate depind de cine vine la carma.. Nu conteaza ca e Real Madrid.. Manchester.. Oricand poate sa vina unu putred de bogat.. sa-si bata joc de club. Ce sa mai zicem de treaba cand nu se mai gasesc investitori buni/seriosi.. iar noi le cam avem cu asta si vom mai avea.

    • Apropos de investitori, ce-l mai ridicam in slavi pe Bucsaru pana acum cateva luni, ba chiar mi-l doream la Steaua… Pana la urma, toti o apa si-un pamant.

      • Mie-mi place Porumboiu.. dar saracu e ghinionist tare.. cumpara numai panarame.. dorinta are.. salarii bune da.. dar doar atat. Momentan..

      • Bucsaru a avut o mare calitate.. era foarte tacut.. Becali e fix opusul lui. Tot Becali a zis ca asta a intrat in fotbal doar sa scoata ceva bani si dupa sa o lase mai moale sau chiar sa iasa.

      • Eu un doresc pentru Steaua un patron aproape invizibil, decent, sanatos la cap(in primul rand), inteligent, cultivat, care sa nu ne mai faca de ras. Si care sa urmareasca intai de toate interesele echipei, nu sa se gandeasca doar la propriul buzunar.

  72. Am revenit ! Deci imaginea pe care o văd eu acum, cu stamine și polen, pe un ton de alb, deci un crin, cu ceva verde-n spate, e imaginea corectă care trebuie să apară ? 😀

  73. Becali nu o sa renunte la Steaua, pentru ca asta ar insemana sfarsitul lui ca persoana publica. Iar el adora sa fie in centrul atentiei…

  74. Dap.. la al 2-lea post..

  75. Da.. dar tot te mai uiti din cand in cand.. chiar ai vorbit si de finala CL.

    • Da, am renuntat in martie 2010 la fotbal, in clipa in care am decis sa ma ocup serios de acest blog. Pana atunci ma axasem doar pe blogurile cu profil sportiv.
      Acum insa, vazand ca esti si tu stelist, si vacitim, o sa scriu mai des despre Steaua. Dragos e dinamovist, iar Diana tine cu Poli. 🙂

  76. deci e 3-1, 1

  77. Corect.. Dar ce ? Diana e ?.. patimasa;))

  78. Eu sunt patimas doar cand joaca bine.. sau macar ARATA ceva pe teren.. vezi ca scuipa plamani.. atunci sunt.. cand sunt penibili.. ma doare-n poponetz de ei.

    • Sincer, eu puneam prea mult suflet, traiam fiecare meci la intensitate maxima, ma suparam, ma durea inima…asa ca am trecut dintr-o extrema in alta. Nu am mai rezistat sa-i vad atat de jalnici.

      • Eu la meciul cu Valencia nu eram foarte departe de infarct =)) Ce mai tremuram 😆 aolo.. niciodata n-am avut emotii ca atunci.

        Pana la urma m-a mai schimbat Mircea Badea care a zis ca noi ne ofticam, suferim pentru echipa iubita si pe aia-i doare’n fund.. Primesc mii de euro pe luna si noi ? Noi stam cu durerile de inima.. SI AVEA DREPTATE.. pentru astia jalnici tre sa te doara si pe tine-n Dos.

      • Foarte corecta observatia, insusita deja.

  79. App.. ma uit acum la Malaga – Valencia din camp. spaniol.. Ce poti spune de Valencia ?.. de orasul asta..

  80. Eu nu mi-am dorit foarte mult sa ajung fotbalist.. Am vrut sa devin tenisman.. dar nu m-au dat ai mei cand eram mic :(.. Acum oftez mereu cand mai aud ca a batut Victor Hanescu pe unu.. a ajuns in turul 2 si isi ia 20 de mii de euro 😆 pe la nush ce turneu mai important.

    • A, si eu am practicat tenisul, e sportul meu preferat. 🙂 Din pacate m-am apucat mult prea tarziu…
      Uite ce remarca interesanta a facut M11, antetul nu se potriveste deloc cu tema, ai vreo idee in sensul asta? Ce ar trebui pus acolo? Flori?

      • Pentru aman2 e prea tarziu :(.. Se pare ca pe langa fotbal.. avem in comun si tenisul 🙂

        Da.. nu prea se potriveste.. Flori.. nu prea stiu ce sa zic.. Poate ar fi mai intresant sa pui chestii legate de anotimp :)..

        Acum ai putea baga ceva foarte racoritor acolo.. cum fu faza aia cu pozele cu lemon juice :>

      • Da, buna idee, dar imi trebuie ceva de forma aia(pe lungime), si nu prea gasesc. Pozele pe care mi le-ai dat tu nu se deschideau, nu inteleg de ce. Iti dai seama ca nu mai sunt dispusa sa-mi sacrific o noua zi pentru antent. :))) Deja sunt terminata, zici c-am lucrat la camp. 😛

  81. Hmm … încearcă un câmp sau ceva. 😀
    Pe mine nu mă deranja că era cu alb, sincer. Dar cum îți place ție, măi, așa să fie ! Că de drept, mă interesează ce scrieți, nu cum e fundalul.

    • O sa caut un camp atunci. Stiu ca lumea e interesata de continut, nu de forma, dar lusio nu suporta albul, eu vroiam o schimbare radicala si, de ce sa nu recunosc, mie daca nu-mi place tema/fundalul unui blog nu stationez prea mult timp pe el si nici nu ma trage inima sa intru prea des acolo.

  82. Nu suport albul pentru ca ma dor ochii daca stau prea mult pe el.. + ca alb a fost si inainte.. Daca trebuie sa vad doar alb.. poate sa revina vechea tema. Dar mna.. oricum eu nu’s seful aici si sincer, n-am intrat aici doar pentru fundal.. vorba lui M11 ( ce porecla ii punem mai Nice.. scuza-ne daca suparam.. dar ne e mai usor asa 🙂 )

    • Da, te inteleg, stiu cum este, pe mine ma dor ochii cand trebuie sa citesc pe fundal negru. Nu e vorba de sef, nu sunt singura care scrie pe blogul asta, mi se pare normal sa ma consult si cu voi. Daca se supara, ne spune si ii scriem nick-ul in intregime, doar ca e putin cam lungut. 😛

  83. E în regulă, nu mă supăr. :)) M11 sună ca o marcă de pistol, ceva … :))

  84. Va doresc o noapte frumoasa. 🙂

  85. La fel, Nice. 🙂

  86. Era un clip pe net cu Photoshop CS4 care putea transforma chiar si un wallpaper intr-un banner cum ai tu sus. Nu stiu cum se face pentru ca n-am incercat pana acum.. iar cu PS banuiesc ca nu le ai.

    • Banuiesti corect, abia ma descurc sa deschid calculatorul. :)) In aceste conditii e o minune ca am blog… 😦 Nici blogrollul nu am stiut sa-l pun la loc, nici fundalul sa-l aranjez. Noroc cu voi.

  87. E foarte dragutz noul „look” al blogului, doar ca mi se pare a fi foarte de vara si deja ne bate toamna la usa :-< dar poate ca in zilele ploioase, tema asta te va inveseli 🙂

Lasă un comentariu